همزمان با دهه کرامت مسابقه کتابخوانی " امام رضا(ع) وزندگی" برگزار می گردد
همزمان با دهه کرامت مسابقه کتابخواني " امام رضا(ع) وزندگي" برگزار مي گردد

همزمان با دهه کرامت مسابقه کتابخوانی " امام رضا(ع) وزندگی" برگزار می گردد

مظاهري از برگزاري مسابقه کتابخواني "امام رضا(ع) وزندگي" همزمان با دهه کرامت توسط کانون فرهنگي هنري سالار شهيدان خبر داد.
شناسه خبر : 12379 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، محمدرضا مظاهری گفت: مطالب کتاب " امام رضا(ع) وزندگی" نگاهی کوتاه به زندگانی آن حضرت دارد که چراغ راه همه عاشقان آن امام همام است و دارای آموزش سبک زندگی رضوی است.                                          .                                                                                                                     

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری افزود: امید می‌رود خواندن این کتاب و شرکت اعضای کانون و عموم مردم در این مسابقه کتابخوانی نقشی به‌سزا در سامان دادن به سبک زندگی مردم داشته باشد.

 

 


وی باتاکید بر اینکه شرکت کنندگان بایستی جواب  سوالات مطرح شده از کتاب را  به شماره  09۱۰۱۹۱۱۹۰۷  پیامک کرده و درمسابقه مربوطه شرکت کنند افزود: به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) امکان خرید الکترونیک این کتاب را را از طریق آدرس behnashr.com به قیمت 59000 ریال فراهم کرده‌ است.

 

 

مظاهری در پایان افزود: در دهه کرامت  خانواده های که دختر ۲تا ۹ سال دارند می توانند با برگزاری جشن و ارسال تصاویر آن به کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان درمسابقه عکاسی شرکت کنند وهمزمان عکس ها در پیج کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان در برنامه اينستاگرام به اشتراک گذاشته خواهد شد و به  بهترین عکس ها هدایای ویژه اهدا خواهد شد.